Utstillerinformasjon

Velkommen som utstiller på Transport & Logistikk 2025!

Vi har samlet viktig informasjon om frister, stand, logistikk og muligheter for å få mest mulig ut av deltakelsen din.


Viktige frister

  • 1. oktober: Frist for å levere design til bakveggen. Filespec finner du HER. Oppdatert liste over mål kommer snart, trenger du de nå, ta kontakt med Kjersti, se kontaktinfo under. Merk at bakveggene til de store standene er 4 meter høye. 

  • 15. september: Frist for designhjelp fra Designtime. Kontakt Gitte: gitte@designtime.no. Dette er ikke inkludert. Designtime jobber på timer og fakturerer direkte. 

  • 1. oktober. Frist for å bestille møbler fra Workman. Bestillinger etter fristen vil medføre ekstrakostnader. Nettbutikken finner du HER


Stand og bakvegg

  • Bakveggen vil bli trykket i formatet som passer til din stand i systemet BeMatrix.

  • Bakveggen oppbevares av Transport & Logistikks samarbeidspartnere og kan gjenbrukes senere år mot en kostnad for håndtering og montering.

  • Det vil ikke bli skilt med firmanavn på standen, så vi anbefaler at logo kommer tydelig frem på bakveggen.

  • Designfiler må leveres innen fristen og i riktige mål. Er du usikker på hvilken størrelse du har, ta kontakt med Kjersti: kjersti.shetelig@nholt.no. Trenger du hjelp med grafikken, ta gjerne kontakt med Designtime, de vet hva som trengs. Kontaktinfo under "frister".

  • Standen inkluder: rammesystem og bakvegg, teppefliser (farge antrasitt), lysspotter tilpasset standstørrelse, 1 dobbel stikkontakt
  • Ønsker du spesialvalg (f.eks. annen farge på teppe), kan dette bestilles gjennom workman, kostnaden dekkes av utstiller.

  • Møbler er ikke inkludert, men kan leies via Workman eller medbringes.


Billetter og middager

  • Hver utstiller får én billett, denne inkluderer middag

  • Det er mulig å kjøpe flere billetter til spesialpris for utstillere. Billetter bestilles HER, velg utstiller/standpersonell. Skjemaet må sendes en gang per deltager. 

  • Besøksbilletter etter lunsj 27.oktober er tilgjengelig mot et lite administrasjonsgebyr (NOK 40). Disse er beregnet på utstillers kunder som vil besøke utstillerområdet. Antall besøksbilletter varierer avhengig av størrelse på stand. 

  • Personen som skal benytte den inkluderte billetten må melde seg på som "kontaktperson for stand". Det er denne personen som har mulighet til å registrere besøksbilletter. Merk at selv om det kommer en pris i bestillingsskjemaet, blir man ikke fakturert for den inkluderte biletten. 


Mat og drikke

  • Det er ikke tillatt å medbringe mat og drikke, kun innpakket drops, sjokolade o.l.

  • For servering på stand, kontakt Heidi hos Fjell og Fjord: heidi@fjellogfjord-konferanser.no.

  • Forspiel: Første dag arrangeres det forspiel i utstillerområdet før middagen. Det er i dette tidsrommet mulig å servere vin og øl fra standen. Ønsker du servering på standen, kontakt Heidi.


Tider å merke seg:

  • Opprigg: Søndag 26. oktober fra kl. 18:00.

  • Nedrigg: Tirsdag 28. oktober fra kl. 16:00.

  • Ingen traller eller kjøreporter kan benyttes før kl. 16:00 på nedriggsdagen.

  • Bemanning av stand: 27.10 fra 8.40-18.00 og 28.10 fra 08.40 - 16.00

Aktiviteter på stand

Vi oppfordrer alle til å skape aktivitet på standene! Ta kontakt med Kjersti: kjersti.shetelig@nholt.no hvis dere vil drodle om ideer og muligheter.

For spørsmål eller spesifikke ønsker, ta kontakt med oss – vi gleder oss til å ha dere med! 

Ytterligere informasjon

For ytterligere informasjon om forsendelser, internett, avfall, renhold, reglement og brannforskrifter har utstillere fått tilsendt mail fra Heidi i Fjell og Fjord konferanser. 

Meld meg på nyhetsbrev

Meld meg på nyhetsbrev

Avmeldingen er mottatt!

Din epost: