Velkommen som utstiller på Transport & Logistikk 2025!
Vi har samlet viktig informasjon om frister, stand, logistikk og muligheter for å få mest mulig ut av deltakelsen din.
Viktige frister
-
1. oktober: Frist for å levere design til bakveggen. Filespec finner du HER. Mål for messeveggene finner dere HER. Trenger dere hjelp til design, kontakt gjerne Gitte: gitte@designtime.no. Dette er ikke inkludert. Designtime jobber på timer og fakturerer direkte.
-
Ferdige trykkfiler sendes til: Eivind Njøs: eivind@workmannorway.no merk emnefeltet "T&L25 Bakvegg FIRMANAVN" Designtime.
-
1. oktober. Frist for å bestille møbler fra Workman. Bestillinger etter fristen vil medføre ekstrakostnader. Nettbutikken finner du HER
Stand og bakvegg
-
Bakveggen vil bli trykket i formatet som passer til din stand i systemet BeMatrix.
-
Bakveggen oppbevares av Transport & Logistikks samarbeidspartnere og kan gjenbrukes senere år mot en kostnad for håndtering og montering.
-
Det vil ikke bli skilt med firmanavn på standen, så vi anbefaler at logo kommer tydelig frem på bakveggen.
-
Designfiler må leveres innen fristen og i riktige mål. Er du usikker på hvilken størrelse du har, ta kontakt med Kjersti: kjersti.shetelig@nholt.no. Trenger du hjelp med grafikken, ta gjerne kontakt med Designtime, de vet hva som trengs. Kontaktinfo under "frister".
- Standen inkluder: rammesystem og bakvegg, teppefliser (farge antrasitt), lysspotter tilpasset standstørrelse, 1 dobbel stikkontakt
-
Ønsker du spesialvalg (f.eks. annen farge på teppe), kan dette bestilles gjennom workman, kostnaden dekkes av utstiller.
-
Møbler er ikke inkludert, men kan leies via Workman eller medbringes.
Billetter og middager
-
Hver utstiller får én billett, denne inkluderer middag.
-
Det er mulig å kjøpe flere billetter til spesialpris for utstillere. Billetter bestilles HER, velg utstiller/standpersonell. Skjemaet må sendes en gang per deltager.
-
Besøksbilletter etter lunsj 27.oktober er tilgjengelig mot et lite administrasjonsgebyr (NOK 40). Disse er beregnet på utstillers kunder som vil besøke utstillerområdet. Antall besøksbilletter varierer avhengig av størrelse på stand.
-
Personen som skal benytte den inkluderte billetten må melde seg på som "kontaktperson for stand". Det er denne personen som har mulighet til å registrere besøksbilletter. Merk at selv om det kommer en pris i bestillingsskjemaet, blir man ikke fakturert for den inkluderte biletten.
Mat og drikke
-
Det er ikke tillatt å medbringe mat og drikke, kun innpakket drops, sjokolade o.l.
-
For servering på stand, kontakt Heidi hos Fjell og Fjord: heidi@fjellogfjord-konferanser.no.
-
Forspiel: Første dag arrangeres det forspiel i utstillerområdet før middagen. Det er i dette tidsrommet mulig å servere vin og øl fra standen. Ønsker du servering på standen, kontakt Heidi.
Tider å merke seg:
-
Opprigg: Søndag 26. oktober fra kl. 18:00.
-
Nedrigg: Tirsdag 28. oktober fra kl. 16:00.
-
Ingen traller eller kjøreporter kan benyttes før kl. 16:00 på nedriggsdagen.
- Bemanning av stand: 27.10 fra 8.40-18.00 og 28.10 fra 08.40 - 16.00
Aktiviteter på stand
Vi oppfordrer alle til å skape aktivitet på standene! Ta kontakt med Kjersti: kjersti.shetelig@nholt.no hvis dere vil drodle om ideer og muligheter.
For spørsmål eller spesifikke ønsker, ta kontakt med oss – vi gleder oss til å ha dere med!
Ytterligere informasjon
For ytterligere informasjon om forsendelser, internett, avfall, renhold, reglement og brannforskrifter har utstillere fått tilsendt mail fra Heidi i Fjell og Fjord konferanser.