Utstillerinformasjon

Velkommen som utstiller på Transport & Logistikk 2025!

Vi har samlet viktig informasjon om frister, stand, logistikk og muligheter for å få mest mulig ut av deltakelsen din.


Viktige frister

  • 1. oktober: Frist for å levere design til bakveggen. Filespec finner du HER. Mål for messeveggene finner dere HER. Trenger dere hjelp til design, kontakt gjerne Gitte: gitte@designtime.no. Dette er ikke inkludert. Designtime jobber på timer og fakturerer direkte. 

  • Ferdige trykkfiler sendes til: Eivind Njøs: eivind@workmannorway.no merk emnefeltet "T&L25 Bakvegg FIRMANAVN"  Designtime. 

  • 1. oktober. Frist for å bestille møbler fra Workman. Bestillinger etter fristen vil medføre ekstrakostnader. Nettbutikken finner du HER


Stand og bakvegg

  • Bakveggen vil bli trykket i formatet som passer til din stand i systemet BeMatrix.

  • Bakveggen oppbevares av Transport & Logistikks samarbeidspartnere og kan gjenbrukes senere år mot en kostnad for håndtering og montering.

  • Det vil ikke bli skilt med firmanavn på standen, så vi anbefaler at logo kommer tydelig frem på bakveggen.

  • Designfiler må leveres innen fristen og i riktige mål. Er du usikker på hvilken størrelse du har, ta kontakt med Kjersti: kjersti.shetelig@nholt.no. Trenger du hjelp med grafikken, ta gjerne kontakt med Designtime, de vet hva som trengs. Kontaktinfo under "frister".

  • Standen inkluder: rammesystem og bakvegg, teppefliser (farge antrasitt), lysspotter tilpasset standstørrelse, 1 dobbel stikkontakt
  • Ønsker du spesialvalg (f.eks. annen farge på teppe), kan dette bestilles gjennom workman, kostnaden dekkes av utstiller.

  • Møbler er ikke inkludert, men kan leies via Workman eller medbringes.


Billetter og middager

  • Hver utstiller får én billett, denne inkluderer middag

  • Det er mulig å kjøpe flere billetter til spesialpris for utstillere. Billetter bestilles HER, velg utstiller/standpersonell. Skjemaet må sendes en gang per deltager. 

  • Besøksbilletter etter lunsj 27.oktober er tilgjengelig mot et lite administrasjonsgebyr (NOK 40). Disse er beregnet på utstillers kunder som vil besøke utstillerområdet. Antall besøksbilletter varierer avhengig av størrelse på stand. 

  • Personen som skal benytte den inkluderte billetten må melde seg på som "kontaktperson for stand". Det er denne personen som har mulighet til å registrere besøksbilletter. Merk at selv om det kommer en pris i bestillingsskjemaet, blir man ikke fakturert for den inkluderte biletten. 


Mat og drikke

  • Det er ikke tillatt å medbringe mat og drikke, kun innpakket drops, sjokolade o.l.

  • For servering på stand, kontakt Heidi hos Fjell og Fjord: heidi@fjellogfjord-konferanser.no.

  • Forspiel: Første dag arrangeres det forspiel i utstillerområdet før middagen. Det er i dette tidsrommet mulig å servere vin og øl fra standen. Ønsker du servering på standen, kontakt Heidi.


Tider å merke seg:

  • Opprigg: Søndag 26. oktober fra kl. 18:00.

  • Nedrigg: Tirsdag 28. oktober fra kl. 16:00.

  • Ingen traller eller kjøreporter kan benyttes før kl. 16:00 på nedriggsdagen.

  • Bemanning av stand: 27.10 fra 8.40-18.00 og 28.10 fra 08.40 - 16.00

Aktiviteter på stand

Vi oppfordrer alle til å skape aktivitet på standene! Ta kontakt med Kjersti: kjersti.shetelig@nholt.no hvis dere vil drodle om ideer og muligheter.

For spørsmål eller spesifikke ønsker, ta kontakt med oss – vi gleder oss til å ha dere med! 

Ytterligere informasjon

For ytterligere informasjon om forsendelser, internett, avfall, renhold, reglement og brannforskrifter har utstillere fått tilsendt mail fra Heidi i Fjell og Fjord konferanser. 

Meld meg på nyhetsbrev

Meld meg på nyhetsbrev

Avmeldingen er mottatt!

Din epost: