NHO Logistikk & Transport

Innhold

Kurskalender

Nedenfor  finner du oversikt over planlagte kurs.

Kurset "Innføring i transport og spedisjon" er nettbasert og kan gjennomføres løpende.

Et must for alle nye medarbeidere og andre som ønsker innføring i en allsidig bransje.


Vis filtrering

6 resultater

Type arrangement
Velg område
6 resultater funnet med valgt filtrering.
  1. 16. juni 2020,

    Thon hotel Oslofjord, Sandvika

    Innføring i fortolling

    Er din bedrift "Customs compliant"? Vi gir deg grunnleggende kunnskap slik at du er i stand til å manøvrere i et stadig mer komplisert avgiftslandskap

  2. 17. juni 2020,

    Thon hotel Oslofjord

    Leveringsbetingelser

    Hvordan sikre lønnsomme oppdrag og fornøyde kunder gjennom tydelige avtaler? Gå fra ”bare kjennskap” til konkurransedyktig kunnskap! Incoterms® 2010 er et av de mest utbredte regelverk i nasjonal og internasjonal varehandel. Regelverket brukes for å klarlegge fordelingen av forpliktelser mellom selger og kjøper ved forsendelse av varer.

  3. 8. september 2020,

    Næringslivets hus, Oslo

    Innføring i arbeidslivets lover og regler

    Bedrifter som unngår arbeidskonflikter har bedre forutsetninger for å lykkes! Medarbeiderne er bedriftens ansikt utad, og de som sikrer at bedriften har nødvendig kompetanse. Arbeidskonflikter kan foruten å skade arbeidsmiljøet, bidra til dårligere resultater og medvirke til at nøkkelpersonell ønsker å slutte.

  4. 13. oktober - 20. november 2020,

    Thon hotel Oslofjord

    Tollbehandling høsten 2020

    Unngå feilberegning, omberegning og unødig bruk av ressurser, tid og penger! Feil i beregning og rapportering av tollbeløp kan få store konsekvenser for virksomheten med ekstra arbeid, forsinkelser og ikke minst gebyrer.

  5. Nettkurs

    Farlig gods - Awareness

    Har bedriften oppdrag som involverer farlig gods? Skap bevissthet og kritisk kompetanse vedrørende ansvarsforhold ved transport av farlig gods.

  6. Nettkurs

    Reklamasjonsbehandling - nettkurs

    La ikke reklamasjoner bli et pengesluk! Balansen mellom hensyn til kunde og jussen er avgjørende ved håndtering av reklamasjoner. Vårt kurs tar deltakerne gjennom blant annet ansvarsregler og fritaksgrunner.

Meld meg på nyhetsbrev

Meld meg på nyhetsbrev

Avmeldingen er mottatt!

Din epost:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: