Viktig melding til alle medlemsbedrifter
Vi skifter medlemssystem og vil i den forbindelse innhente oppdatert kontaktinformasjon til alle våre medlemsbedrifter.
Vi skifter medlemssystem og vil i den forbindelse innhente oppdatert kontaktinformasjon til alle våre medlemsbedrifter.
Henvendelsen vil sendes ut på epost tirsdag neste uke, til alle daglige ledere.
Det vil i eposten være lenke til et skjema hvor kontaktinformasjon til ulike roller i bedriften kan fylles ut.
Det vil i første omgang være primær-roller som ansvarlig for HR/Tariff/HMS/Økonomi m.fl. som innhentes, men det er anledning til å legge til flere roller om ønskelig.
Dette vil på sikt gi oss en bedre oversikt over kontaktene våre, og det vil medvirke til at rett person i bedriften mottar rett informasjon.
I de tilfeller vi ikke får tilbakemelding innen fristen, vil daglig leder tillegges samtlige roller.
I en overgangsperiode vil både nytt og gammelt register benyttes.
Vi håper dere ser verdien i å legge inn korrekt data, og at dere vil sette av litt tid til å fylle ut skjemaet.
Vi gjør oppmerksom på at det må fylles ut et skjema pr hovedorganisasjonsnummer, hovedforetak.
Ta gjerne kontakt med oss hvis dere har spørsmål.