Viktig melding til alle medlemsbedrifter

Publisert

Vi skifter medlemssystem og vil i den forbindelse innhente oppdatert kontaktinformasjon til alle våre medlemsbedrifter.

Henvendelsen vil sendes ut på epost tirsdag neste uke, til alle daglige ledere.

Det vil i eposten være lenke til et skjema hvor kontaktinformasjon til ulike roller i bedriften kan fylles ut.

Det vil i første omgang være primær-roller som ansvarlig for HR/Tariff/HMS/Økonomi m.fl. som innhentes, men det er anledning til å legge til flere roller om ønskelig.

Dette vil på sikt gi oss en bedre oversikt over kontaktene våre, og det vil medvirke til at rett person i bedriften mottar rett informasjon.

I de tilfeller vi ikke får tilbakemelding innen fristen, vil daglig leder tillegges samtlige roller.

I en overgangsperiode vil både nytt og gammelt register benyttes.

Vi håper dere ser verdien i å legge inn korrekt data, og at dere vil sette av litt tid til å fylle ut skjemaet.

Vi gjør oppmerksom på at det må fylles ut et skjema pr hovedorganisasjonsnummer, hovedforetak.

Ta gjerne kontakt med oss hvis dere har spørsmål.

Meld meg på nyhetsbrev

Meld meg på nyhetsbrev

Avmeldingen er mottatt!

Din epost: