Bak kulissene hos Farmasiet

Publisert

På Transport & Logistikk-konferansen 28. oktober får deltakerne innsikt i Farmasiets reise fra 3PL til egen automatisert vekstmotor. Farmasiet har utviklet seg fra en modig gründeridé til Norges største nettapotek, med tosifret vekst hvert år siden oppstarten. Med én milliard i omsetning og lønnsom drift i sikte, har de funnet sin suksessoppskrift.

I en bransje dominert av fysiske apotek har Farmasiet utfordret det etablerte ved hjelp av teknologi, tempo og høy presisjon – alt for å skape raske, trygge og enkle kundeopplevelser. Logistikken har vært helt sentral i denne utviklingen, som har gått fra Komplett via 3PL-leverandører til et eget, fullt automatisert logistikkanlegg i Vestby. Underveis har Farmasiet bygget kultur, systemer og prosesser som virkelig skalerer.

På konferansen møter vi Ane Emilie Wisløff-Høgestøl, logistikkdirektør i Farmasiet, som deler erfaringer og lærdom fra denne reisen. Dette er en unik mulighet for alle som står foran lignende logistikkutfordringer og ønsker å bygge morgendagens vekstmotor.

«Vi setter stor pris på at Ane tar seg tid til å dele sin reise med oss. Historien deres er et flott eksempel på hvordan målrettet logistikkutvikling kan drive vekst og innovasjon. Dette vil uten tvil inspirere mange i bransjen som står overfor lignende utfordringer,» sier daglig leder for konferansen, Kjersti Shetelig.

Meld meg på nyhetsbrev

Meld meg på nyhetsbrev

Avmeldingen er mottatt!

Din epost: